nu är jag tillbaka!

Skrivet: 2015-04-12 Kl. 00:10:29
men nu jävlar har jag minsann fixat till bloggen min.  inge lat man är just eller.. gå in på en dator för att blocka av en liten grej..men nu har jag fixat det och kommer förmodligen igång och blogga lite igen. hade liksom glömt bort hur fin bloggen min var (A) haha.
 
Idag har vi hunnit med mycket. Godfrulle här hemma, gjorde oss klara för att åka till molle för att spana in lite nya skotrar, sen kom pappa och mamma och hämtade upp mig och walle i raggarbilen för att ta en liten sväng, vidare hem till dom och käkade lite luuuunch. UT I SOLEN och busade, drack kaffe. Walle fick åka lite fyrhjuling med både mamma och rikke, lyckoosten. Sen åkte vi till anna, tobbe och affe för att busa av oss lite grann. MYS!<3 och vidare hem, emlan kom förbi på kvällskvisten och myste på lite. fingoooommsan.
 
nu jävlar blir det snart natten för mig! 
ha en trevlig kväll, vänner!! 
IM BACK!

/kn




Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0