dampe Nilsson.

Skrivet: 2015-02-15 Kl. 22:50:57
Teodor åkte iväg till Gnarp för att åka lite cross, Anna och Alfred kom till oss och myste på.

Men kan börja dagen med att Gordon kom hem igen, och ingen blev gladare än Walter, som han ha saknar Gordon alltså. Sen kom Anna och Affe, massa bus och stoj, lunch, bamse, snowracer utflykt i Matfors, lekte på kullarna, in på kakfika och kaffe. Sen drog Anna, Teodor kom hem. Blev lite tv och middag. Sen fick grabbarna hoppa ner i badkaret och bli ren. Myspojkarna vettu <3 sen fick dom minsann sova.

Äntligen va det min tur att få varva ner.. Trodde jag ja! Men inte då. Fick damp ja! Började plocka i köket, vidare på toan sen jävlar tog jag hallen uppe, samt att jag rensade kläderna nere. Så nu har jag en tom byrå med mina kläder, och jävla massa saker som ska slängas. Så imorgon ska jag minsann göra upp en brasa på gården. Här ska de eldas upp massa skit 🙊

Varför är jag såhär? Allt eller inget. Varför kan jag inte bara plocka undan de som störs och sitta och vila lite efter dagen som varit. Nejnej. Här ska de rensas, städas. Hänga tvätten, vila tvätten, dampa hit och dampa dit! Allt eller inget, ja de är nog mitt motto de. Tur pojkarna sover som stockar då dom väl sover!😅
/kn





Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0