En mysig dag med Elin ❤️

Skrivet: 2015-02-11 Kl. 20:15:38
Idag åkte jag och Walter till Elin på alnö. Vi åt och drack och lättade våra hjärtan. Det är så skönt att få vara med Elin tycker jag, hon bara är där, låter mig prata om jag känner för de, tvingar inte ur mig något utan bara lyssnar vad jg har att säga. Hon känner mig utan och innan. Hon ser på flera milsavstånd hur jag egentligen mår, sånt ser och känner hon av ganska fort. Spelar ingenroll hur mycket jag låssas så ser hon se iallafall. Helt enkelt, hon ser mitt inre.

Vi åkte hem, sov lite. Jag gick ner och gjorde lite middag, väckte Walle och Teodor kom hem och åt. Vi kollade på racing på tvn och Walter satt som ett ljus, som vanligt då de är motorer de handlar om. Walter tog sig en dusch och Teodor åkte vidare till jobbet. Och här sitter jag, i soffan.. Och bara är. Ska snart gå och hänga tvätten och plocka lite här hemma. Så sugen på frukt, men jag har ingen.

/kn



Walle visade hans "raggningsknep" de gick hem även hos henne.



Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Elin

Bästa vän! <3

Tidpunk: 2015-02-12 @ 00:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0