☕️

Skrivet: 2015-02-04 Kl. 13:36:12
Det bubblar upp mer och mer sanning till ytan nu. Det ska bli spännande att se hur det går för hen i framtiden. Sanningen är ju sanningen, synd att du inte vågar stå för sen själv, lilla hjärtat. Men du behöver inte oroa dig, jag säger precis som du har sagt, i detalj, så du kan fortsätta att svamla på med dina lögner.

Igår var jag minsann och hälsa på Isabelle på Köpmansgatan, Pressbyrån så klart. Tog en kaffe och surrade på. En fin butik den där minsann!
Efter jag hade varit där så åkte jag till Lillie och vi firade med tacos, eftersom hon blivit produktionschef nu. Så det var ju roligt för henne. <3 va där och drack kaffe och surrade lite skit. Sen åkte jag hem, hem till Teodor min fina. <3




Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0