Främmande på främmande.

Skrivet: 2015-02-16 Kl. 20:11:57
Då va även denna dag förbi.
Dagen började med frukost med grabbarna, Josefine och Edit. De va här och pratade och busade i några timmar. Sen kom Elin, Josefin och Sigge på besök när Josefine och Edit hade åkt. Fick en liten blomma och två fina lycktor av dom. <3 fina tjejerna.

Sen när dom drog så kom walles faster Hanna och hennes pojkvän och hämtade Walter. Så nu är han på pappavecka. :( tänk att mamma hjärtat brister varjegång! Det är tufft. Jag som önskas vara med honom varjedag, varje vecka.

Nu sitter jag i gordons säng och väntar på att han ska somna, tror han dock redan sover. <3 så då är det dax för mig att hoppa in i duschen.

Och imorgon inväntas det ett äventyr för mig, en ny start. 

/kn
Morgonmys 

Och frost-mys<3


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0