<3

Skrivet: 2015-01-28 Kl. 19:39:40
Igårkväll hade jag en underbar kväll. 3 underbart fina tjejer kom runt tidigkvälls tid på kaffebesök. Teodor åkte och jobbade nämligen. Olivia, Ida och Isabelle kom till oss. Jag la grabbarna i säng sen blev det tjejsnack för 100%. Och det var så skönt, såååå mysigt för min del. Och sånt älskar jag. Förgyller min själ verkligen.

Idag blev det drakborgen för oss. Gordon, Walle, Tina, Tim och Tea. Mysigt. Va inte alls mycket folk där. Vidare till hemmet, till middagen. Och nu ligger grabbarna nyduschad och i sina sängar. Och Teodor ska åka och jobba igen. Jag själv kollar på teen mom.

Just de, har ju varit tillsammans med Teodor ett år idag. <3

/kn







Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0