Bästa beslutet för mig.

Skrivet: 2015-01-14 Kl. 13:32:18
Jag är så lycklig över mitt beslut. Ångrar inte en enda sekund av allt som har hänt. Helt underbar klinik och alla som jobbar där är värd alla diamanter som finns i världen. De är som klipp och skuren för detta jobb.

Jag blev chockad över den lillasmärtan som är, vet inte ens om jag kan kalla det smärta. Öm blir bättre. Jag hade ställt in mig på den värsta smärtan ever, samma med graviditeten och sen när det är gjort så blir jag chockad, för att det gör inte så ont som alla säger att de ska göra. Jag lyckades föda barn utan smärtstillande och jag lyckad göra bröst och skippar starkaste medicinen efteråt. Ja jag kanske ha högsmärtgräns ändå.

Jag säger samma sak som efter förlossningen, "det värsta med det här är att ha droppgrejen i armen, den gör fan mest ont!

/kn

Ny opererad

Dagens bröst

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Amanda

Hur länge måste du ligga kvar på kliniken? Och om du skulle få några fler barn kan du amma då? :)

Tidpunk: 2015-01-14 @ 13:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0