Byebye

Skrivet: 2015-01-01 Kl. 22:14:37
Åh fyfan va skönt. Nu är julen borta även hos familjen Nilsson, Öhlen, Westman och Persson 😂😂 (moderna familjen). Jag tycker det verkligen är supermysigt med julen.. I kanske.. 4 dagar, sen spyr jag nästan. Dagen efter julen brukar jag tabort skiten. Så i år har jag varit sen. Men nu är skiten borta. 

Inser nu att jag måste köpa nya gardiner till vardagsrummet. Så nu får jag ha kvar mina julgardiner där. Som förövrigt inte ser ut som julgardiner. Men temat i vardagsrummet ska bli grått och högfärgat liksom. Så vi få se när jag tar tag i de.. Skulle ju som sagt ha satt upp tavlor, hyllor, målat bordet, tv-bordet osv för bra länge sedan.. Men nej! Jag har varit lat så de har helt enkelt inte blivit av! Sen vet jag inte vilken färg jag ska måla borden i, funderar på att betsa de i brun. Jag hatar ju vitt nu förtiden. Så jävla tråkigt när man ha barn. Jaja, vi få se!

Hejdå julen, jag välkomnar våren.

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0