En hemligklubb

Skrivet: 2015-01-03 Kl. 07:23:42
Godmorgon.
Sitter på jobbet och halsar kaffe alltså. Inne på kopp nr2. Inatt kunde jag inte somna, pga av stormen som härjade och att jag låg ensam i sängen, Teodor kollade nämligen på hockey halva natten!😂 men tillslut somnade även jag. 3 timmars skönhetssömn för prinsessans del. Kan ju tala om att prinsessa är väl inte rätta ordet för mitt utseende idag. Men vi söger väl så.

Jobbelijobb fram till 14.30 som jag skrev igår, ska sota ur oplet raka vägen hem till grabbarna mina som jag saknar så mycket. Teodor skulle nog iväg och fixa lite med crossen sedan.  Och jag ska mysa så otroligt med grabbarna. Lillie kanske skulle komma sedan. Jag hoppas de! Hon har nog några hemlisar och berätta. Vi har ju startat en klubb. BFF hemligaramklubben. Där snackar vi hemlisar, i min loge, med pannlampa, röker och dricker öl. I hemlighet så klart.

10 dagar kvar.
/kn




Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0