Energi

Skrivet: 2015-01-19 Kl. 23:47:46
Varför kommer jag alltid igång så här på kvällskvisten? Jag får damp! Började sortera barnkläder nu, försöker sälja. Kan inte sälja! Vill bara ge bort till de som behöver, till de runt omkring mig och till de som inte ha råd! Nu ryker alla småbarns grejer. Funderar även på att sälja barnvagnen. Han åker ju aldrig vagnen längre. Och om vi behöver vagn så får jag väl köpa en liten billig sittvagn då.

Packat två påsar med mina kläder till behövande, en påse med Walle kläder som är Robin och fias, en påse med småa Walle kläder som ska ges bort, en påse till Isabelle och hennes fina e. Och va naturligt det blev att skriva "hennes fina e." Lillgummsan ligger ju i hennes mage och gror. Har ju ingenaning om hur'na se ut! 🙊 typiskt mig. 

Men nu vill jag få ordning i våran hall uppe. Som för tillfället är kaos. Där har vi sakerna vi inte packat upp, inte använder men inte kan slänga.. Ja ni vet dom lådorna ja.. Men där ska det bli en myshörna till pojkarna. Madrasser med tv så vi/de kan kolla på film och mysa på.

Svammelsvammel.
Hörs hej!

/kn



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0