❤️❤️❤️

Skrivet: 2015-01-16 Kl. 22:43:09
Första duschen på 3 dagar var uuuuuunderbar, och mina flickor skötte sig så bra! För jävla snygga om inte annat! Sen fick jag tabort den övre tejpen idag också. Dom satt på bröstet för att hålla implantaten på plats. Och de va också en frihet.

För idag när jag vaknade hade vänster tutte svällt upp lite och tejpen hade köttast ner i huden liksom. Ja svårt att förklara, men de gjorde as ont. Men nu är den boooortaaaaa! 🙊🙊🙊


Imorgon ska jag få lämna huset för första gången också. Ska bli så skönt. Teodor ska åka cross så då passar vi på att åka till mamma och pappa och hälsa på. Jag kan ju inte vara ensam med Walle nu, medtanke på att jag inte får lyfta. Men det har funkat superbra! Skönt för mammahjärtat! 😂❤️

Nu ligger vi i sängen faktiskt. Sjuktskönt för att vara fredag och klockan är nu 22.42. Första gången på länge tror jag. <3

/kn




Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0