Lördag

Skrivet: 2015-01-24 Kl. 12:34:03
Nu skulle jag skriva ett inlägg om vad jag gjorde igår. Men jag kom fan inte ihåg vad jag gjorde igår?

Men började med frukost hoppas jag, drog vidare till Bodil på kafferep <3 vidare hem då Teodor hade slutat jobba. Mot stan för att hämta Gordon på dagis, vidare till Birsta (bolaget) och mötte även upp Lillie där. Det slutade med att jag hoppade in i lillies bil och åkte vidare till Jennifer och hälsade på. Och däääär spenderade vi kvällen. Mysigt.

Idag så ska grabbarna bada på himla, jag får inte bada än (har även ingen bikini som passar.) så jag ska till Lillie och vara där hela dagen. Blir förmodligen en godmiddag hoppas jag och sen ska vi vidare på äventyr. Vet inte om jag vågar skriva vart efter som en viss person läser mig blogg och förmodligen kommer ställa till ett helvete för mig om jag berättar. Är ni nyfiken så ring mig vettja! 😂

/kn
Eller kan jag bada i den här måntro?😂


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0