Svar på kommentar

Skrivet: 2015-01-13 Kl. 23:40:12

Hej Ebba! 
Jag gjorde min bröstförstoring på art clinic i Uppsala. En fantastisk bra klinik där jag fick så mycket service, de gjorde allt och tog hand om mig så bra! Ingen är nöjdare än jag med val av klinik! Sen betalade jag 49500kr. Självklart finns det billigare kliniker än så. Men jag kände mig mest bekväm med art clinic och en så bra läkare som jag verkligen litar på. Så betalar hellre 15tusen kr mer och blir nöjd och bekväm! kul att du vågar fråga och fråga ni andra också om ni funderar över något. Jag svarar på allt som jag har svar på :) 

Längtar tills på fredag. Då blir det första duschen och första titten av brösten!

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0