Tatueringsbubbla

Skrivet: 2015-01-02 Kl. 22:07:09
Jobb idag var det ja.
Ingen som jobbade mellanpasset alltså. Lars drog då jag kom. Han hade haft det as mycket att göra, massor med folk och hade knappt tid till att fylla på saker och ting. Jag började passet med kaos med folk, bakade och fyllde på all dricka. Då de va klart blev de kaos igen. Och så har jag haft det hela dagen. Ingen kunna komma in och jobba mellanpasset heller.. Ja jag ville typ gräva ner mig underjorden. Men det gick bra ändå.

Nu sitter jag hemma och kollar på hockey. 2-1 till Sverige. Jajjemen! Heja på heja på.

Imorgon ska jag jobba igen. 6.45-14.30! Pjuh😅 har inte klivit upp så tidigt på länge. Måtte jag ta mig upp alltså. 

Har hamnat i en tatueringabubbla nu. Vill göra så många fler. Synd man inte är rik och kunde tatueraöver alla mina fula och så lite snyggare och över hela kroppen. Ska göra klar armen snart, sen är jag sjukt sugen på händerna, bröstet och halsen. Få bli nästa de.

Jajjemen.
De va den dagen de!
11dagar.
/kn




Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0