Lördag

Skrivet: 2015-07-04 Kl. 08:37:54
Hela veckan fullspäckad med jobb, i fredags så stängde jag fritids, efter vi haft en fantastisk dag med vattenkrig, lek och film tittande. Underbar fredag. Vidare hem, myste på med grabbarna innan jag drog mig mot stan för lite festligheter. Men jag tog det lugnt och va mest påverkad av stämningen tror jag. Dansade och sjung hela natten lång. Fick skjuts hem och va hemma klockan 3.00. Kokhett i sovrummet, men somnade fort ändå.

Min underbara klocka ringer 7.00, upp och hoppa, grabbarna var redan vaken då. Walle lekte i vårt rum och Gordon kollade på tv nere han. Galningar!🙈 och nu sitter jag på jobbet och ska jobba ett dygn nu då. 8-8.30! Längtat hem till grabbarna och hoppas det är fin väder imorgon, isf blir det stranden. Men vi få se. Bara för att jag är ledig så lär de vara iskallt, moln och regn! 😂

/kn




Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0