Trött idag.

Skrivet: 2015-07-16 Kl. 20:07:37
Dubbelt jobbat idag kan man väl säga. Slutade på de enda kl 8.30, hem för att käka frulle med gorddan och teodor sen vidare på mitt andra jobb. Skolan. Det gick superduperBRA! Gud så jag har saknat de små liven.

Hunnit med att träffa Elin, Ida och jossie också, supermysigt! Mötte upp gorddan och Teodor i Birsta för middag och sedan hem. En dusch och sedan tog energin slut för mig. Så då drog jag med mig gorddan upp till sovrummet och slog på frost filmen, myste till de lite. Underbart.

Jobb imorgon igen, dygn 8-8.30, så på lördag hade jag tänkt att mysa med familjen. Walle kommer ju på fredagkväll eller lördagsmorgon. Sen har jag semester i 2 veckor. Det är jag ju värd! 

/kn



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0