Underbart

Skrivet: 2015-07-15 Kl. 09:02:58
Hade en helt fantastiskt underbar dag igår med min ihopsatta familj. Vi golfade, vi badade i regnet, vi åt pizza. Vi åkte till Njurunda, bergsåker och hem till Matfors. Alla va nöjda och glada, även jag. 

Imorse kom Robin och Sara för att hämta Walle innan jag började mitt jobb. De skulle på zoo idag och sova över. De kommer hem på fredag, och då kommer Walle hem till mig igen! Det är en evig saknad efter honom. Men nu kommer han ha skitkul ju, han älskar ju verkligen djur!

Jag själv jobbar 8-8.30 idag tills imorgon för er som inte ha hängt med. Så kallade dygn. Sen blir de hem, käka frulle och duscha, vidare till Österro skola på lite jobb. 10-16 tro ja. Underbart!! Ha saknat barnen så mycket konstigt nog. Haha! Och fredag är det ett dygnspass till som väntar. Sedan har jag ledighelg + Walter hos mig. Hoppas det blir fint väder så vi kan vara ute.

Han är ju rolig han, han älskar ju att vara ute, så fort jag frågar vad han vill äta till middag. Då svarar han, "Walter, mamma, Teodor och gogon (Gordon) äta ute." Han skiter i vad de blir för middag bara om han få äta ute är han nöjd! 😂

/kn













Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0