Varför inte?

Skrivet: 2015-07-08 Kl. 08:50:44
Sista dygnet ska jag göra för denna vecka. Jag skulle ju bara ha jobbat två dagar denna vecka, två dygn, måndag och onsdag. Men sedan ringer skolan och undrar om jag vill jobba torsdag och fredag.. Och jag tackade ja! 🙈
Så nu blir det ytligare lite fler timmar för min del. Men det är väl lika bra eftersom jag har två veckor obetald semester sedan. Så jag behöver alla pengar jag kan få. :) och att jobba på skolan ger mig så mycket energi. Jag älskar verkligen att jobba där. de passar mig så himla bra. Att få spela fotboll med barnen, att leka häst och svara på alla dessa konstiga frågor de har om livet. ❤️

I helgen blir det tjejrally med min familj, Rikke, mamma, Tina, tror kanske nikkan ska vara med också. Och det är något som jag har sett fram till så länge. Men nu kommer de fram att det är tydligen jag som ska köra också. Mamma kan ju inte för operationen, sen litar pappa tydligen inte på syrrorna 😂 så då blev det ju bara jag kvar då.. Känns sådär. Men jaja, får väl göra det bästa av de. Kläderna vi hade tänkt oss att ha tog ju slut, så vi beställde bara några kläder i all stress. Jag är inte nöjd, men samtidigt, vafan gör det då? Så länge vi är med och ha roligt så väger de ju på allt! :)

Parken i Matfors blir det nog på kvällen, men jag ska vara sympati-nykter tydligen. Teodor ska ha jour hela veckan och även helgen och frågade om jag kunna vara nykter med han, och absolut. Varför inte? Tror de även kommer hem lite folk till oss sedan också, grilla lite innan vi åker/går till parken. Kul. Hoppas på väder.

/kn




Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0