En fin dag

Skrivet: 2015-03-02 Kl. 23:43:33
Ja jätteskumt över hur jag ser min blogg. Antar att den är lika grå och trist då ni tittar på den också.

Men idag har jag lunchat hos Josefine, druckit kaffe och bara myst på. Snackat massa gojja. Otroligt mysigt.
Efter de åkte jag till Walter, Lena och Hanna. Passade på att träffa lillplutten då jag ändå var i stöde. Mammas prinsen ❤️.

Åkte hem och där hakade jag bort lite is som är vis våran gång upp till dörren, hängde tvätt, städade, dammsög, moppade golven, och bytte sänglakan i vår säng. Så nu luktar det mumma här hemma. Imorgon så ska jag slå igång en tvätt, vika den "gamla", och dammtorka allt, samt moppa golven på övervåningen. Sen är jag nog klar med de! Skönt.

Man får liksom passa på och städa medans barnen är borta. Grundlig städning alltså. Det är nog de enda bra så man har barnen varannan vecka. Den veckan jag är barnfri hinner jag med sånt jag inte gör annars. Jag kan städa i flera timmar, lugn och ro och i mitt tempo. Tvätta flera tvättar och hänga lakan lite överallt osv. 

Imorgon är det min dag ja. Nästan så att jag hade glömt. Blev påmind idag nämligen.

/kn



Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Vikkan

Ett tips, du kan ändra din blogg design så det blir som vanligt, om du har tillgång till en dator. Gå in på design och bocka av mobilanpassad design :)

Tidpunk: 2015-03-03 @ 10:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0