Hög prioriterad just nu är JAG

Skrivet: 2015-05-03 Kl. 09:54:27
Ja jag har inte tid att blogga, kanske ni märker. Jobb, träning och umgås med nära och kära är det som ligger på toppen för mig just nu.

Sista april käkade jag och Teodor middag hos Emelie och polly, vidare till Maja på fest. Skulle till e-street men en viss Kajsa tappade benen och för mycket av det goda fick jag åka hem. Tur var väl de.

Upp dagen efter och åka till Stockholm med pappa för att hämta mamma som har opererat höften. Jag mådde som tur va som en prinsessa trots min superfylla. Resan dit och hem gick superbra! Skönt att ha mamma hemma igen.

Lördagen blev det jobb 8-16, hem för att byta om och vidare till gymmet för att kötta ben och röv med Emelie. Hem och drog ihop en zucchini lasagn och fruktmys till kvällen. Lillie kom också och hängde. ❤️ 

Och idag lika så, jobb 8-20 och sen få vi se vad kroppen säger om det blir någon träning idag eller inte. Hoppas att jag orkar. För isånnafall blir det en springtur matlådor måste göras också. 

Måndag blir det jobb på skolan, hämta Walle på dagis sen blir det någon middag med en vän som sällskap, Teodor kommer väl hem någongång efter 18.00 tror jag. 

Förra veckan mätte jag kroppen på vissa ställen. Vissa delar ska bli större andra delar mindre, tänker på vad jag stoppar i mig och träningen ska bli en vardag. Nu jävlar ska det bli ordning och reda på torpet.

/kn










Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0