Tisdag

Skrivet: 2015-05-05 Kl. 22:22:34
Idag har jag jobbat, och jag har haft en tugg dag idag. Tuffa och jobbiga beslut har tagit inom familjen och en liten del av hjärtat är som utslitet. 

Åkte och hämtade min solstråle Walter som förvandlades snabbt till ett monster 😂 2års trotsen är hemsk, tur att han är så söt imellan varven.

När Walle väl hade somnat så var jag verkligen kanon trött men beslutade mig för att gå ut och springa. Jag böir ju inte direkt smalare och starkare av att sitta i soffan inte. Så en spring tur på nästan 5km fick de bli. Banan och vatten efteråt. Bättre resultat än sist! Känns skönt.

Nu har jag duschat, vikt och hängt tvätten och packat väskan för morgondagen som består av ett core-pass efter jobbet.

Ha en fin kväll!
/kn



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0