Jag saknar dig

Skrivet: 2015-09-20 Kl. 08:53:09
Jag vill inte visa världen att jag bryter ihop snart. Vill inte heller visa världen att jag och min självkänsla finns inte heller. 

Jag har min familj och falla på, min älskade vän Elin såklart och min fina son. Nog för att jag har dom bästa så har jag en tjej i mitt liv som saknas.

Så många människor som jag har behandlat som skit som inte finns här längre. 

Jag bryter ihop under alla jobb. Jag jobbar hela tiden för att rymma ifrån mitt eget liv. Men jag orkar snart inge mer. Jag tar snabba beslut som egentligen sla tänkas igenom noggrant. Men det skiter jag i. Jag har redan sagt mitt beslut när jag inte ens har tänkt igenom de.

Det är kaos i mitt huvud.



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0