ångest,tårar och krossad

Skrivet: 2007-11-11 Kl. 19:50:08
hej, jag vetinte vad jag ska säga eller göra.
en utav mina vänner har tagit livet av sig, farfar dog ju inte för så längre sen.
och nu har det blivit trubbel mellan dom två jag älskade mest på denna jord.
mina allra bästa kompisar:'(
vetinte vad jag ska göra..
och min ångest gör väl inte saken bättre, den blir allt bara större och större,
och tårarna bara rinner allt mer och mer.
och dom som känner mig vet hur jag mår och hur dårligt jag kan mår och vet att det inte är nå fjortis fasoner.
känner mig så otroligt ensam och misslyckad nu så ni kan inte förstå!
tack issa hussen filip och ni som stöttade mig igår kväll! tack för att ni fick mig på andra tankar och fick känna mig lite älskad :)<3 men nu när dom två älskade vännerna som har lämnat mig så vet jag inte vad jag ska göra!
har inte så mycket lust att gå till skolan imrn heller. men mamma lär väl tvinga mig att gå ändå, som vanligt.
hon fattar visst inte hur det känns att må dårligt och inte ha någon ork i kroppen! och jag saknar min älskade syster som är i spanien och jobbar. saknar dig så otroligt mycket, men snart syns vi, det är bara 7dagar kvar, på söndag slipper man äckliga fucking sundsvall nåra dagar! och gud vad jag ska umgås med min älskade syster och familj =) synd att tina och tommy inte har råd och åka med. men nu får hälsa på en annan gång :) jag vetinte vad jag ska göra:( jag var verkligen på toppen för ett tag sen, och nu är jag nere i helvetet igen, men jag vetinte riktigt hur jag ska bete mig när jag är verkligen jätte glad och mår verkligen toppen! jag vetinte hur man gör och hur man beter sig ;O kasnke låter lite kosntigt ,men så äre.. det är ju inte speciellt kul att vara nere i helvetet heller, men då är jag mig själv, då kan jag vara i min egna lilla värld och vara i min egna lilla bubbla, och jag vet hur jag ska hantera mig där nere i mörkrett.. men nu ska jag inte sitta och babbla på hur dårligt jag mår. men idag har jag inte gjort så mycket, har kollat på nåra filmer och tv, har gått ut med elvis (hunden) och svängde förbi hos tina och tommy, älskade syrran och tommy;)  så här sitter vi och kolla på bingolottot, och dom sitter och käka i sig massa snacks medans jag sitter här och dricker lite dricka, vill inte han något i magen idag!  har bara ätit 2 macker idag, men ah, jag lever ju och inte är hungrig! och sen ska jag väl hem och dricka lite cola och snacka med niklas i telefon. och GRATTIS VICTOR på 15 års dagen! hoppas du har haft dig en bra dag idag :)


ge mej inga falska kort, jag vill åt sanningen, spelar ingen roll om det är tråkigt eller något glatt, men sanningen vill jag åt, sanningen vill jag höra..inge mer falska spel!!

älskar dig tina, tack för att du finns!<3 du värmer i den kalla vintern!<3image14

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0