dagen

Skrivet: 2008-04-14 Kl. 18:23:22

tjenare ;)

idag har jag somsakt varit på skolan, har pluggat som ett
as också, men det är så det ska vara, eller hur? ;)

vi fick reda på om vi har kommit in på dom linjerna
vi har sökt, kom in på en linje jag har sökt, som jag
inte kommer ihåg vad den heter;) men det är ju gulligt.*hihi*
men vi ska ju söka om "på riktigt" snart, så jag ska
stoppa in fordon också, vill ju bli lastbilschaffis ja :b
men det är jag nog ensam om som tjej! ;)

men nu sitter jag bara här och väntar på att
emelie ska ringa så jag kan börja
pallra mig ut till alnö, och leka lite med henne. :b
ska nog träffa tessa också där ute, snacka lite skit

senare ikv när jag har kommit hem ifrån alnö
så ska jag nog plugga lite matte
och läsa lite ur Anne Franks dagbok.
inte spec bra tycker jag, men man måste ju läsa den..
eftersom hela klassen läser den, VÄRDELÖS BOK!
men annars så äre väl bra :)

tänker på dig rikke!<3





 

min lilla gosegos! jag saknar dig!

men imrn ska vi umgås! gullgris<3


                                      


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Rikke

påbörjade att läsa den boken,men tro fanken inte att jag avslutade den... har för mig att den sög hästlängder!

Älskar dig!Saknar dig!
Puss puss min lillasyster

Tidpunk: 2008-04-14 @ 22:35:53
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0