whay me?

Skrivet: 2008-04-13 Kl. 22:11:14
idag har jag o älsk bara chillat.
kollat på filmer och så :D
sen när han åkte hem så gick
jag till coop och köpte tota tåla:D

och plugga har jag gjort idag också.
plugga matte:D
och nu ska jag läsa lite ;)
undra när simon ringer då? :O
förlåt för jag har armbågat dig nåra
gånger idag ;) hahhaa! tokis<3




samma fotsteg som förut
samma ensama jag
samma tankar
dom rullar lika fort som förut

vem vill vara med henne
varför just mig
varför just jag
varför just henne

jag vill inte lämna
jag vill inte tappa
jag vill inte förlora

jag ska ha dig kvar
jag ska behålla dig
jag tänker inte tappa dig

jag VIL inte bli ensam
jag VILL inte tänka
varför just JAG
jag tänker inte lämna
jag tänker inte tappa
jag SKA behålla dig
jag SKA ha dig kvar!

jag ska inte ge upp för en gångs skull
jag ska kämpa
jag ska orka
jag ska klara det hära





Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0