lucia!

Skrivet: 2008-12-12 Kl. 10:31:36
sitter på skolan nu och har presis kommit hem ifrån hedbergska,klassen
har varit där och kollat på lucia, eller klassen och klassen, hela skolan
tror jag.. Men nu sitter jag oc kolla läget på internet..
Närå, men jag sitter och väntar på att barbro ska komma upp med
nåra bilder jag och maria har skrivit ut,eftersom vi håller på med ett
julprojekt, vilket är skit tråkigt..menmen, våran klass lär ju vinna ändå.. :D
haha och om man vinner så får man nått, och alla i klassen ä jätte nyfikna
vad det kan vara ;)
Men idag efter skolan så ska jag vara med Simon, och jag tror att vi ska
åka till Simons mamma tror jag, men vi får se hure blir!

 
jag längtar till julafton, jag ska få denna parfymen och en bodylotion till! :D

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Heléne Sundling

Den luktar så jävla gott! =D

Tidpunk: 2008-12-13 @ 12:27:53
Bloggadress/URL: http://helenesundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0