hemmakväll.

Skrivet: 2008-02-24 Kl. 23:34:50
idag vaknade jag runt 12 utav att  mamma slängde upp elvis i min säng och gav mig en puss!;)
jag och elvis somnade om i min säng medans mamma datanördade!
vaknade upp igen och la mig i soffan och såg på barntv:P
sen tyckte mamma att vi skulle se på film så hon slog på en film
och gick med engång så jag fick se filmen själv, såg halva sen gick jag,
den var så seg så man fattade ingenting ;) få se om den nåndag så jag fattar nått:D
mammiis bjöd på käk och sen kom simon älskling.
vi låg och myste och såg på en annan del av köping och sen wallander.
massa mys med älsk idag!!<33



älsk var mysig idag och sjung på lasse lindh - lousise ibland ;)
huhu mys han är :)


maria och tessa, ni är mitt allt, glöm aldrig det<3

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0