tittut!

Skrivet: 2008-07-29 Kl. 15:37:52

idag när jag vaknade så gick jag och la mig i soffan
för det var kallare där, och somnade där..
senare när jag vaknade så gick jag till simon
säng och la sig men  han var ju vaaaken ;)
så jag la mig på honom och myste lite..
sen plingade det på dörren och någon söker efter
mig, och så säger mamma att det är två killar..
men inte va det det heller, det var ju bara lill maria
och tessa som kom och överaskade mig och simon på
morgonkvisten :D det tyckte ja va kul :D

och idag blev man tvungen att vara med någon annan,
för simon fick man inte vara med idag, för han skulle
visst vara med fiip! få se om jag bara bli hemma..
men det kommer jag nog inte få vara.. menmen!
PUZ

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» stora syster

typiskt moder jord.. alskar dig!saknar dig!vi ses snart!!! jatte snart i nastan 1 man!

Tidpunk: 2008-07-29 @ 15:58:31
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0