yeah!!

Skrivet: 2008-07-08 Kl. 21:35:43


idag på skolan har det varit skit kul!
alla har varit på skit bra humör + att det har varit toppen väder;)
jag och nattis har haft skit kul idag,
vi har inte gjort någon annat än att skratta troja!
hiihih. hoppas du mår bra angelika<3
tänker på dig i massor..
hoppas allt gick som det skulle.
bra att du kommer imrn på skolan<3<3
Under engelska lektionen idag så plingade
det till i fickan (sms) och det vari från
RIkke, jag blev skit glad:D
hon skrev att det gick rykten i barcelona
att jag var med i tidiningen idag ;)
haha :D men snartk kommer hon hem! :D:D
saknar dig i massooooor<3<3

efterskolan så kom jag in och väckte simon!
han låg i sängen och såg sååå söt ut!
efter det så gick jag ju självklart och gjorde mat..
jag gör ingetannat än att äta nu förtiden!!
me love food<3<3<3

ps, alla i engelskagruppen min ska göra
ett prov på torsdag, och klarar man det
så är man Godkänd!
tror inte att jag kommer att klara det, men jag
hoppas ju såklart på det :)

meeen nu kommer det en bild på min
nya mobil, fick en ny igår..
mor min köpte också en!!
men här kommer min!
är skit nöjd!!


PUUUZ!
ÄLSKAR MIN SIMON!!!


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Rikke

klart du klarar de, nemas problemas!

Sjalv struntar jag i skolan idag...

har en skit dag!



Alskar dig

Tidpunk: 2008-07-09 @ 08:57:58
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0