alltid jag

Skrivet: 2009-04-03 Kl. 13:31:24
Skolan idag sög mer än allt annat i hela världen..
Satt och väntade ifrån 10.45 till 14..?? bara för att få börja en
lektion, och sen när läraren kom så fick vi typ gå med engång?!:s
Snällaaaa?? vad är de för skit? aja, skitsamma ska inte klaga på det
nå mer, för nu är jag hemma och väntar på simon och på att hussen
ska ringa mig!!! :) Min mamma är borta, så ring om ni vet vart hon är?!
HAHAH!!

Ikväll så har jag ingenaning va det blir, men jag ska vara med Simon
iallefall, men Filip har ringt och jag har snackat med hussen på skolan,
så nått blir det ju iallefall!




*
trött på att vara mig
och varför är jag just i denna sits?
alltid jag varför inte någonannan.
typ hon, den falska..
ni vet att hon är de och ni säger de själv,
men ni vänder ändå så mig emot er..

en dag så kommer mitt liv lysa starkare än era.

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Mamma Till Tea

hahahhaha vi va i birta ju ,,, nu sa tommy de va ja som sa att ni va i stan hahahah helvete så de kan gå

Tidpunk: 2009-04-03 @ 16:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0