Nä, nu får det vara nog!

Skrivet: 2009-08-07 Kl. 11:44:52

Igår kväll så blev det mys för mig och simon, såg på big brother när linda rosing
är med, tv400 tror jag kanalen heter, det är skit kul att kolla på hur fula alla var
och vilket fruktans värt fult mode/kläder.Sen gick vi och la oss. :)



hejsanhoppsan lillebror(stora syrrorna)
Idag vaknade jag upp med världens halsont, så nu har mamma ringt vårdcentralen,
och kolla vad det är för fel på mig.. Om jag har det alla andra har, eller om jag har
någotannant spännande!!

Idag fyller älskligen år!! grattis hjärtat.. Jag och mamma ska åka och handla present
senare, men han får väl stanna hemma eller någe :D

Här sitter jag i köket,med dator, tée, macka :D ganka svårt och svälja mackan,men
man får SUUUGA lite på den så den blir mjuuuk! :D
hejdåååå!!<3 skriver mer underdagen! :D

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» ida

Men huga, vad hemskt att du inte rens kan svälja en macka. Hoppas du nte behöver lida alltförmycket länge till; KRYA PÅ DIG!! :)

Tidpunk: 2009-08-08 @ 16:26:03
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/
» syster

Men är du itne frisk nu min älskade sjukling?!

Uppdatera bloggen...



hoppas du mår bättre iaf min älskade sjukboll... puss på dig älskar dig vacker topp!

Tidpunk: 2009-08-11 @ 09:51:20
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0