sjuk?!JAPp

Skrivet: 2009-08-05 Kl. 21:00:21
tjennnnna! :D
Idag har jag varit med Elin, har sovit där i 2 dagar nu :)
men vi drog till matilda under dagen och såg klart en film som vi inte hann
att se klart igår kväll.. Och den var skit bra, sen kom lillmamma och hämtade
mig, eftersom jag är sjuk :/ feber och allt man kan ha.. jävla skit..

Imrn så kommer älsklingen till mig och ska ta hand om mig hoppas jag på.
vetinte riktigt vad jag ska skriva.. har inte gjort ett skit på hela veckan typ..
sms;a mig om ni vill, för jag har skit tråkigt.

/mvh the king!!


Elin "ELLEN" JONSSON!

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» ida

Jag vill träffa dig nån dag! :) Vi måste ju ses innan skolan börjar i alla fall! Du vet.., Lill-Iden med armen så går i 360 grader i snurrfart! xD

Tidpunk: 2009-08-05 @ 22:45:11
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0