yeah

Skrivet: 2009-12-16 Kl. 21:27:43
åh hejhoppppp!!
lite less då..
två prov idag.. DAMN så jobbigt.. gick bra på det första av någon konstig
anledning (A) jag fuskade inte.. tro mig.. eeehehe.
det andra provet gick skit.. damn! närå, men jag skrev så mycket jag kunde,
hoppas iallafall på ett g :D

efter skolan så drog jag och ida till barista, tog en kaffe och satt där kanske i
tre timmar ! så jävla mysigt!
sen drog vi till donken..EHEHEH så jävla gott :D och där kanske vi satt i en timme
för att vi inte orkade gå.. lata fanskap! men efter det så drog vi in till IN
och där satt vi i en timme också och bara väntade på att tiden skulle springa iväg!
linda slutade sitt jobb, så då fick jag skjus hem utav henne.. KANON DÄR!

och nu sitter jag här och kollar på tv och spelar lite .. NICE!
imrn så äre mitt sista prov för denna termin, ja jag är lycklig!!

men nuuuuu ska jag ta mig en snus och kolla på tv:D HEJHOPP!


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0