festis_tjej_dah! hahah

Skrivet: 2009-02-13 Kl. 14:18:24
Blir så less på folk som inte våga på stå på sig,
och inte våga säga vad dom tycker och tänker.
utan istället gå till någonannan och säga vad hon/han
tycker och tänker om mig istället, och låssas som ingenting
när hon/han ser mig, sånt tål jag inte.
Här är jag, här står jag, säg det till mig istället
så jag få reda på vad jag kan bättra mig på istället för att
du ska säga det till någonannan, det gör verkligen inte
sitvationen bättre.. / LESS_TJEj___92


talk to the hand bitch!!
;)




nån som vet av en karta öl billigt att sälja?
Kingen, ring mig då? :D



Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Sarah

Fin blogg! :)

Tidpunk: 2009-02-13 @ 22:04:20
Bloggadress/URL: http://anewbeginning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0