GRAY'S ANATOMY!!!

Skrivet: 2009-02-18 Kl. 15:55:54
hallååå ;)
Idag har jag varit i skolan, och haft skiiit ont i skallen! :/
Och allt va bara fel idag också, först när jag skulle
äta lunch så var de skabb mat, så jag tog lite äckel
och börja äta, sen kommer sofia med makaroner, så
jag bytte mat tillslut.. sen skulle jag köpa tee men självklart
finns det inge muggar, så jag fick inge :/ och sen så
blev jag hungrig men hade inge pengar :( Men då kom
turen till mig , Lilliden bjöd mig på en macka :D och då
blev jag jääääääääääätte glad:D:D

Men nu sitter jag hemma helt själv och väntar på att
älsklingen ska komma ,men jag vetinte riktigt när han slutar
heller, men aja.. jag hoppas att han kommer snart ;)
MEN IKV SKA JAG SE PÅ TV HEELA DAGEN LÅNG:D
för idag så är det primiär på gray's anatomy som jag har
längtat till såå länge nu ;) Men snart måste väl ugly petty börja
snart kan man ju tycka, och despret housewife..
TVNÖRDEN SJÄLV;)

aja men nu ska jag gå och plugga till provet jag har imrn :)
pok

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Matilda

svar: ja vad gulligt :D jag vet faktiskt inte, kanske har det på en gammal skiva hemma :p

tack sötunge! puss<3

Tidpunk: 2009-02-18 @ 16:06:03
Bloggadress/URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0