besök/igår/pappa

Skrivet: 2009-01-04 Kl. 17:39:57
Idag vaknade jag och simon utav att mamma skriker
att vi får ta och vakna nu.. klockan är ju 3.. så vi
klev upp,käkade lite frukost och sen kom tina tommy o tea.
Vilket är skit kul! :D för dom har jag inte träffat på länge :)

Simon har åkt hem och jag sitter i soffan med mamma som
har tea i knät och tommy som sitter och käka glass
och tina som kommer snart tror jag, hon springer och ge alla
glass och kaffe :) men hon kommer noh snart hon också!

Men kvällen igår var inte alls så kul,trodde det skulle bli kul
och bowla, men det var inte alls så kul faktist.. men jag vann
iallefall mot tjejerna, och över simon och filip.. om man räknar
ihop allahopa, men vi spelade ju på två banor!
Efter bowlingen så åkte vi hem till filip och myste lite med dricka
och godis och såg på tv.. Sandras pappa kom och hämtade
mig simon sandra och albin,men han släppde av mig och simon
vid stan för vi ville till subway och äta, så vi åt och sen gick vi hem
till mig i 15- vilket var skit kallt, dummaste jag har gjort i detta år iaf.
hahaha, men skönt att mamma och pappa är tillbaka!

Pappa min är på akuten för att han kan inte röra armen.
under armen är uppsvälld och han har jätte ont.
mamma säger att han såg ut som karl alfred. men han kommer
nog hem nu snart tror jag.. har åkte upp dit vid halv 2 och klockan är
17.40 nu men han har precis runkat armen, så han kommer väl
om nåra timmar.. men nu babblar jag mycket, så nu ska jag läsa andras
bloggar istället för att babbla själv :D

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» tessa

jo, känns rätt nice ^^ hahaha don't care :p, linda hälsar tillbaka BIG TIME:D

Tidpunk: 2009-01-04 @ 18:30:06
Bloggadress/URL: http://thereserosendahl.blogg.se/
» Rikke

lägg av, vad gör pappa på akuten??

Vad har hänt?

Tidpunk: 2009-01-04 @ 19:01:16
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0