idag

Skrivet: 2009-01-12 Kl. 17:35:46
Idag blev det ingen skola för mig, jag var så jävla trött!
tyvärr, men imrn blir det nya tag för min del :D
Maria och Lillie kom till mig idag, vi satt och snackade
lite och bara myste typ :) Sen åkte lillie hem och så blev
det bara jag och Maria kvar :D men hon blev tvungen
att dra efter ett tag hon också, men hon kommer tillbaka
lite senare för att hon skulle på nått möte med Arvid! :)

Har precis fått käk nu så här sitter och propp mätt och väntar
på att Maria ska komma och att MoDo - Timrå ska börja,
så jävla nervös.. Vinner MoDo nu så kommer dom ikapp
Timrå, så det är en viktigt match nu! :D
KÄMPA GRABBAR :D

aja, jag avrundar här nu, min dag har inte varit så intressant!
eller jo, Tina och Mamma gick till ica maxi idag :O DOM ÄR SJUK!
hahaha :D skulle aldrig orka de:D haha
aja pok!

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» syster

Gååå till skoooolan även om du är trött, kämpa käääääämpa kääääääääääämpa!



Heeeeeeeeeja mooodo

Tidpunk: 2009-01-12 @ 17:53:14
» Anonym

TIMRÅ HEJA HEJA .............

Tidpunk: 2009-01-13 @ 18:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0