tröööööttt

Skrivet: 2009-06-08 Kl. 13:06:00
idag vaknade jag och var verkligen skit trött, va på väg att skippa
skolan idag, men sen när jag kom till skolan skulle jag bara svara
på typ 5 frågor sen fick vi sluta?? ÅÅÅÅHHH!! då kunde jag ju ha varit
hemma ändå.. dryg idag..
Men vi drog ner till stan och jag shoppade ett linne som jag kan ha när
vi drar till barcelona :) ett vitt stort skönt linne bara :)
Sen drog jag och ida till navet för att ta bussen hem=)

Och nu ska jag ta något och käka och fråga pappa om han har en 20;a
så jag kan gå och fika med maria! :)
Det var så länge sen vi va med varandra! :) Så de ska bli kul och sitta och
snacka massa nytt / minnen :)

ps, jag har skit ont i min tungpiercing :/ men de går nog över.. hoppas jag!
pok


Kommentarer
3 KOMMENTARER


» tessa

haha hade ont i min tunga idag jag med :o

Tidpunk: 2009-06-08 @ 20:49:54
» R

men vad knottrig du är..hjälper inte krämerna?



O du... om 8dagar är ni här vad spännande va!



Puss på dig vacker unge

Tidpunk: 2009-06-09 @ 11:53:42
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/
» syster

men om dom inte funkade fick du väl prova andra?Elle?

Mary Key va de...



Snaaaaaaaaaaaart är ni häääääääääääääääääääär!

8dagar.. 1 vecka i morgon!

DEN DU!!!

Jag längtar så jag kan dööööööööö..



fråga mamma vad hon önskar sig på födelsedagen?viktigt att få svar fort!

Tidpunk: 2009-06-09 @ 21:54:47
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0