fika med victoria! :)

Skrivet: 2009-03-10 Kl. 17:53:44
Hallååå!! :)
Idag har jag jobbat på skopunkten då, och idag har det varit
skit kul, och jag trivs jätte bra där, och nu vill jag inte gå till
skolan imrn, utan jag vill vara dääär! haha!! :)


Åkte hem och käkade lite, och nu väntar jag bara på att
vickan ska sluta och ringa mig så jag vet vilken buss vi
ska ta ner till stan, för vi ska somsakt fika!! :)
Ska bli jätte mysigt och fika med kusinvitamin!! :)

Men mina planer är ändrad för denna vecka, eller allt
är sig likt, fast på fredag kväll så ska jag inte vara med
Simon, för han ska vara med filip, så det är bara höra
av er så kan vi hitta på något!! HAHA, jag är en tjej
som inte ville sitta hemma och kasta bort mitt liv. HAHA!!
jag vill alltid hitta pånågot, så det är bara att slå en pling
så bestämmer vi något!! :)


pok..

Simon Nordin, jag älskar dig mer än allt, och det vet du!!


min klockrena kusin! :D:D haha i love you!!

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» vickan

haha men guuud hemska bild! HAHA du är klockiz du , älskar dig!

Tidpunk: 2009-03-10 @ 23:27:10
Bloggadress/URL: http://vickanx.blogg.se/
» ida

ni är så lika!!! :P Kommer ihåg första gången jag såg henne! Det var när hon började på Vibacke. :P Förstog på en gång att ni var släkt!!! :D

Tidpunk: 2009-03-12 @ 18:29:35
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0