jobb

Skrivet: 2009-03-09 Kl. 22:53:06
hejhej!! :)
Idag så har det gått jätte bra på APU;n men där emot så var
jag grymt nervös, men det gick bra faktist :) Mycket bättre än
vad jag trodde, var inte blyg eller nått :) KANON BRA!! :D
Men det blev lite dryg efter ett tag, fanns inte så mycket att
göra där!! Men tiden gick och fötterna, knäna och ryggen gjorde
ont, men det gick somsakt bra! :) hahah!!

Efter APU;n så åkte jag hem, vilade upp mig i en timme sen så
åkte jag till alnö och va med Tessa,Idapiltan och Lillie, och vi
käkade självklart pizza!! KANON GOTT!! :D Och sen gick vi
upp till gården för att få lite värme och snacka lite skit i dom mjuka
sofforna, kanon de också.. Sen kom Bobbo och sjung och spelade
lite gitarr som gjorde saken ännu bättre, haha han med sina bög-
låtar, som var skit kul och lyssna på! :) Sen kom Sarha! :)

Men nu är jag hemma och jag fick skjus hem utav Ida piltans bror,
och det var också skit skönt så slapp man den dära jävla bussen,
haha!! Jag hatar att åka buss själv,speciellt på kvällarna.. Eller det
kan ju vara skönt ibland, men inte just idag!!

Och nu ska jag ta och hämta lite vatten och ringa älsklingen och lägga
mig i sängen och ladda upp batterierna tills imrn, för då är det jobb igen:)

Men jag har fullt upp hela veckan nu så ni vet ;) haha!!
Tisdag- Jobb,hem och sedan fika med vickan(kusinen) och tv på kvällen
Onsdag- skola, hem och vara med älskligen och tv på kvällen! :D
Torsdag- likadant som i onsdags.
Fredag- följa med nåra brudar för dom ska göra en sak som jag inte
kan säga, hahah!! ;) Det avslöjar jag faktist på fredagen! :)
Lördag- Följa med älskligen och kolla på när hans lilla syster har
cup på nordic (fotbolls cup)
Söndag- vara med älskl och mysa lite :)

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Mamma Till Tea

Hhahahahhaha jaha va de så de va NUCLEKKKKKKKKKS hahahha

Tidpunk: 2009-03-10 @ 14:56:24
Bloggadress/URL: http://tnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0