jag är förälskad men ändå inte hel

Skrivet: 2009-11-22 Kl. 20:25:16
jag finner inga ord.
elin gjorde helt klart min tråkiga dag idag!
hon bjöd mig på bio... och inte vilken bio som hellst, utan new moon!
fattar ni? NEW MOON?!!
jag är helt skakis efter filmen!
jag är helt förälskad i filmen, jag ääälskar den!
bättre film finns fan inte! längtar redan efter 3an! :)

men inte bara att elin bjöd mig på bio.. Hon tappade popcornen i biosalongen.
HAHH!! och dom som satt nedan för oss fick popcorn hela nacken typ!HAHA
jag trodde jag skulle dööö avskratt.. och dom nedan för garvade också.. som tur va!

men se på new moon säger jag bara!!
grymt bra film, det hände saker helatiden!
och självklart, robert pattison är skit snygg!!



delar av mig kommer alltid tillhöra dig
saker jag har kommer alltid påminna om dig.


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0