tjejen är trött och saknar elin!

Skrivet: 2009-11-03 Kl. 12:28:54
hejsan hoppsan alla bananer i alaska !

Sitter på mammas jobb nu och väntar på att elin ska sluta :)
har varit här sen.. hmm.. 11 kanske?
jätte mysigt, synd att jag håller på att frysa ihjäl bara.. annars
så hade de varit kanon!!

är inte så jävla arg idag, tack och lov för det !
men det är nog därför jag inte gick på praktiken idag!
jag ska försöka med nästa vecka istället !!

kan inte tiden bara gå fort? jag vill vara med elin.
jag saknar elin.
har mycket att säga till elin också! :D haha! busellen fjällen banan!

aja, men nu ska jag avrunda detta inlägg,men det kommer nog in ett
till ikväll också! :D mys!

ps, jag längtar tills imrn, jag vill gå i skolan, jag vill träffa mina klass
kompisar också, livet suger utan dom! <3<3

JAG ÄR AS TRÖTT :D BARA SÅ NI VET :)

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0