Hos elin

Skrivet: 2009-10-26 Kl. 16:31:13
Hej alla:-D jag är hemma hos elin nu! Har ju varit barnvakt idag åt världens gulligaste tea! Hon har varit så söt idag så! Ska vara barnvakt imrn också, och då ska nog elin vara med oss också. Typ gå stan och mysa.:) Men ikväll så ska jag ju vara med elin. Men vi vet inte vad vi ska göra än. Men det kommer vi nog på snart :) Har varit med mamma på elgiganten och lämnat in min gamla telefon som har varit trasig i tusen år:( men nu hoppas vi bara att vi få tillbaka den hel:-D men nu orkar jag skriva nå mer för jag skriver på telefonen.hej då alla söta!:)

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» Jossie

SV: JAaah ;) det är snyggga bilder ;) Tänkte lägga in dom på facebook men det laggar hela tiden för mig, så struntade i det. <3

Tidpunk: 2009-10-26 @ 20:22:19
Bloggadress/URL: http://sarajosefineschill.blogg.se/
» Jossie

SV: JAaah ;) det är snyggga bilder ;) Tänkte lägga in dom på facebook men det laggar hela tiden för mig, så struntade i det. <3

Tidpunk: 2009-10-26 @ 20:22:24
Bloggadress/URL: http://sarajosefineschill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0