2 days left!

Skrivet: 2009-09-17 Kl. 18:40:59
mooooooooors!
Sitter hemma och fryser ihjääääl,  fast jag har täcke på mig..
Men har varit med syrran nu och käkat max och varit till
birsta fram och tillbaka! skulle bara kolla läget typ ;)

och lill tea har fått mer svinkoppar på kroppgen :/ lillstackarn.
hoppas dom försvinner snart!

Men ikväll så skommer matilda till mig, hon ska sova här hemma..
jag vågar ju inte sova själv nu när mamma och pappa har åkt till
vemdalen! hihi!! Men vi kan ju peppa lagomt till festen som är om
2 fucking dagar, jag fattar inte? SNART ÄR DENNA DAGEN HÄR!
weeeeeeeey! Hoppas jag inte kommer grina hela festen bara. haha!


Men ikväll så ska jag kolla på idol medans jag väntar på att
Matildas träning har slutat! jag vetnite när den slutar.
men hon kommer väl när hon vill! :)
jaja, nu ska jag ta bort massa kläder som ligger på golvet och
packa för imrn ( ska sova hos elin ) så sug på den ni! ;)
Ring mig om ni vill, jag har ju inge pengar så jag kan inte svara på sms!;)

puws

gumman!<3

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» Håkan

Du har inte frågat MIG om du får sova hos oss :)))

Tidpunk: 2009-09-18 @ 08:20:55
» syster

Inte ska du väl grina inte...

Ha så hiiiiiiiimla roligt!



Och du, ring och fråga Håkan om du får sova där...



Puss på dig!

Tidpunk: 2009-09-18 @ 10:31:00
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0