2dagaaaaaaaaaaar

Skrivet: 2010-08-11 Kl. 18:43:07
tjenare för fan! :)
idag gick tiden jävligt fort på jobbet idag,
och det känns toppen bra!
SÅ NU ÄR DET BARA TVÅ DAGAR KVAR!WEEEYYY.
sen är jag ledig en vecka,och veckan efter de så börjar
skolan igen. JAG LÄNGTAR! :D:D

men idag efter jobbet så har jag inte gjort ett skit.
bara tagit det lugnt. och för er som känner mig så har
jag inte sovit idag! ;) BRA VA?:D

men nu kollar jag och mamma på 16 and pregnant på MTV!
det är skit bra, men det är jätte synd om tjejen som är gravid iallafall:/

men som sagt, imrn så blire jobb
och efter de så blir det säkert CHILL som vanligt!

det är jobbigt att vara ifrån dig robin.
jag saknar dig så himla mycket, så hälften vore nog!
pusssssssssssssssssss på dig<3

puss
/kn

jag har mina egna vingar.

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» ida

Du är lycklig och kär, och söt du är! :) <3

Tidpunk: 2010-08-11 @ 21:19:54
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/
» ida

svar; Det fixar vi! ;)

Tidpunk: 2010-08-12 @ 14:06:51
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0