trääääningsverk

Skrivet: 2010-01-03 Kl. 18:30:54
tjennnnnnnnnna!
jag är heeeeeeeeeeeemma :D!!
så jävla skönt..
borta bra med hemma är fan bäst alltså..
min säng, mina kuddar <3<3<3

idag har jag inte gjort så mycket mer än åkt bil, eller sovit i bilen..
följde med mamma och handlade lite också!
sen har jag bara suttit här och data nördat! ;)
så jävla mys!

ikväll så ska jag nog vara med jossan och tobbe, få se hure blir!
jag kanske bara stanna hemma med mamma och käkar chips,dipp och coca cola!
köpte ju de förut.. men frågan är om jag orkar sitta hemma?
jag vill ju träffa min jossan, min kÄÄÄNGUUU!!<3<3
som jag har saknat dig gummssss..!

PS! JAG HAR GRYMT MED TRÄNINGSVERK :|
EHEH, jag har kört skoter:D

bilder kommer ikväll :D





Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0