tatuering

Skrivet: 2010-07-25 Kl. 21:54:14
nu har jag druckit mitt efterlängtade tee.
jag har tänkt mina ljus och dom brinner än.
jag lyssnar på min höst musik.
lugnet, jag kan känna de!

jag och pappa har pratat om tatueringar ett tag nu!
han ska ringa till en kille imrn.
så nu får ni hjälpa mig.

VAD SKA JAG BÖRJA PÅ?
1. ett stjärnfall på ryggen?
2. en gloria på nacken
3.
två stora stjärnor på vaden eller axlarna (skriva mor&far, rikke&tina)
4. text på underarmen fast på överarmen
5. text på underarmen.

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» Anonym

jag tycker du ska köra på texterna nu :D

sen stjärnfallet

Tidpunk: 2010-07-25 @ 22:07:54
» Christiananette

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

Tidpunk: 2011-03-04 @ 14:16:38
Bloggadress/URL: http://christiananette.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0