jag kollar på dig.

Skrivet: 2010-06-12 Kl. 16:08:25
HALLON!
sitter här nu och lyssnar på mysmusik och bara myser på alldeles ensam..
de är väl lite mindre kul.. men ändå!

jag och mamma har varit på birsta idag, jag fick med mig två ramar hem
och ett fotoalbum.. SPÄÄÄÄNNANDE!
så de ska jag hålla på och pyssla med ett tag!

efter de så blire duschen för lillakajsa sen ska jag dra till bergsåker
för att hämta lite grejer sen ska jag till ön och äta med favorit brudarna.
dom ska förfesta och SUPA som vanligt, men inte jag.
idag få det vara bra för min del.

blir nog hemma mys med mamma och pappa ikväll.
eller så blire väl jag som kör?
vem vet.

men jag är iallafall jätte lycklig.
OTROLIGT lycklig.
<3<3

du finns i mina tankar och du är verkligen speciell för mig robin.<3

MEN NU SKA JAG BÖRJA PYSSLA OCH SE HUR LÄNGE JAG ORKAR!:D
puss
/kn

underbara pappsen få stå för bilden idag! :)<3

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0