trött o less tjej!:D

Skrivet: 2010-03-30 Kl. 20:33:02
hejhopp!
har inte skrivit på ett tag nu, haft lite fullt upp just nu.
har ju varit på praktiken nu måndag och tisdag, och har varit helt slut
efter de.

igår så va jag med hanna, bowlade och åkte masas bil.nice de:D
idag så somnade jag när jag kom hem och nu kollar jag på tv och ska
snart hoppa in i duschen :)

men just nu kollar jag på dating in the dark med mamma och elvis.
och imrn ska jag shoppa tre skor, likadana fast olika färger! :D
igår så fick jag ett par skor av skopunkten också! :)


fyfan va äcklig han är på dating in the dark, uuuwh..
skäääbb..

men tjing..

gulligumman <3

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0