just hold me...

Skrivet: 2011-08-23 Kl. 23:21:20
imorse blev jag väckt utav underbara josefin som ringde mig en
liten ton och sa åt mig att kliva upp för om en timme kom hon.
så då var det bara att kliva upp och göra sig klar.
därefter åkte vi till syster tina och myste med henne och lilla tim,
efter några timmar så åkte jag och jossan till teas dagis och hämtade
henne, åkte upp på norra berget och lekte.
en stolt moster kajsa fick också åka ruschelkana, eller nedförsbacke som tea säger,
jag fick åka linbana och gud vet vad. underbart!

efter allt lek och kärlek så fick jag åka till change och jobba. jag klagar absolut inte.
underbart att jobba lite granna, dagarna går ju mycket fortare.
imorgon så blir det mor & dotter idag, de är efterlängtat<3
det blir stan, birsta, ikea! <3
det är sånt vi kvinnor är bäst på.
/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0